Jak zdobyć zaufanie w oczach kontrahentów na światowych rynkach motoryzacyjnych?

154Jak zdobyć zaufanie w oczach kontrahentów na światowych rynkach motoryzacyjnych? Czyli jedno z najważniejszych jak nie priorytetowych założeń większości firm, tym jest zadaniem trudnym do zrealizowania choć możliwym do osiągnięcia czego przykładem są nasze polskie firmy motoryzacyjne. Oczywiście w ostatnich latach walczymy one nie tyle o najważniejsze kontrakty, przetargi czy zlecenia lecz skupimy się na rodzimym rynku gdzie rosło zainteresowanie ich ofertą, zwłaszcza w sektorze produkcyjnym. Niektóre podjęły się trudnego wyzwania jakim było wyjście poza krajowy pryzmat, niemal natychmiast znajdując dla siebie odpowiednie niszy gdzie mogły rozwinąć działać a nawet wygrać lukratywny przetarg jak to miało miejsce w przypadku Autosanu oraz marki Solaris. Realizowanie na czas wszystkich zamówień oraz postawienie na wysoką jakość kosztem wyższej ceny przyniosło co ciekawe efekt na naszym rodzimym rynku, gdzie branża motoryzacyjna nie ma powodów do narzekań a predyspozycje tych firm oraz możliwości coraz częściej dostrzegają znacznie więksi kontrahenci.