Która marka motoryzacyjna straciła najwięcej na przestrzeni ostatnich lat?

157Większość producentów, koncernów i firm motoryzacyjnych wykorzystała tendencję wzrostową na światowych rynkach zbytu, jednak niektóre marki zanotowały znaczne straty nie mogąc odbić się od przysłowiowego dna. Oczywiście najbardziej ucierpiały te, które na swój sposób nie posiadają ogromnego zaplecza, nie dysponują najnowszymi technologiami w aspekcie prowadzonych badań czy realizowanych projektów a tym bardziej zatrzymały się w miejscu. Seat, Subaru a nawet Rover czy osobowe Volvo, to marki dobrze znane w dziejach historii motoryzacji które po zmianie właściciela nie mogą osiągnąć zadowalających wyników. Inaczej wygląda kwestia innych producentów, jacy uczestniczyli chociażby w ostatniej aferze Dieslowej, dzięki wsparciu Nissana dalszą działalność pod oddzielnym szyldem lecz w rękach nowego właściciela zagwarantowało sobie Mitsubishi i to przy rekordowych jak na ten rok wynikach sprzedaży. Niestety nie wszyscy producenci czy firmy motoryzacyjne wbrew temu co się wydaje, posiadają odpowiednie predyspozycje, zabezpieczenie czy możliwości by konkurować z tymi największymi.