Porsche sprzedaje się doskonale na kontynencie azjatyckim

93Porsche sprzedaje się doskonale na kontynencie azjatyckim, choć pewnie nie wszystkich tego typu informacja zaskakuje, zwłaszcza gdy bliżej przyjrzymy się rozwojowi gospodarczemu takich krajów jak Chiny oraz Indie. Ostatnie lata były zresztą ciekawe pod względem rynków motoryzacyjnych jakie w tamtych regionach zaczęły generować coraz większy popyt, a jednocześnie ukierunkowywać się w adekwatną do tego stronę. Porsche już jakiś czas temu wykonało dosyć ryzykowne posunięcie, mianowicie zdecydowało się jako pierwsza z nielicznych prestiżowych, sportowych oraz luksusowych marek rozwijać swoje skrzydła na azjatyckim rynku zbytu. Nie wszyscy wróżyli mu sukces, w końcu bądź co bądź Porsche wybrało dosyć specyficzny rynek zbytu i to w czasach światowego kryzysu, jednak ten ruch okazał się strzałem w przysłowiową dziesiątkę. zbudowanie odpowiedniej pozycji na azjatyckim rynku motoryzacyjnym to nie tylko ogromny sukces tej marki ale również sygnał do działania dla innych producentów samochodów osobowych jacy zdecydowali się na podobne w tym aspekcie posunięcie.